Handels- og leveringsbetingelser


Vi opfordrer til at læse vores Handels- og Leveringsbetingelser igennem inden godkendelse af din ordre.

Når du godkender din ordre, accepterer du samtidig vores handels- og leveringsbetingelser.


Generelle oplysninger

Uniq Design

Ved Karina Fåborg


Telefon: 28 43 04 16


Emailadresse: infouniqdesign@gmail.com



Anvendelse og gyldighed

Enhver leverance af produkter sker i henhold til nedenstående salgs- og leveringsbetingelser, medmindre disse er fraveget ved udtrykkelig skriftlig aftale. Købers angivelse af særlige vilkår i tilbudsmateriale, ordre m.v. anses ikke som fravigelse af nedenstående vilkår, medmindre Uniq Designskriftligt har accepteret disse.


Bestilling

For at gennemføre en bestilling, accepteres fremsendte tilbud skriftligt på email./Sms/messenger. Bestillingen anses som endegyldig, når fakturaen på ordresummen er betalt. Bestillingsdatoen er således den dato, hvor betalingen er registreret. Så snart betalingen er registreret, sættes ordren i produktion, hvorfor der ikke kan foretages ændringer i bestillingen. Dette skyldes at alle produkter fremstilles på bestilling, dvs det ikke er lagervarer.


Priser

Den endelige pris vil fremgå af det sidst godkendte tilbud samt i betalingsordren, priserne er inkl. 25 % moms. Der tages forbehold for trykfejl.


Betaling

Ved bestilling betales fremsendte betalingsordre på den fulde ordresum. Betalingen sker via mobilpay

Tlf: 28 43 04 16 (Karina Fåborg)


Produkter

Alle vores produkter specialfremstilles efter ordre. Det betyder bl.a, at enkelte af vores modeller, der fremstilles i specielle materialer, kan variere i udtryk fra gang til gang.


Fortrydelsesret

Uniq Design`s produkter er specialfremstillet og bliver produceret efter ordre.
Ordren bliver igangsat, så snart betalingen er registreret, hvorefter kan du ikke tilbagelevere eller få tilbagebetalt din ordre.


Levering

Leveringstider for alle ordrer er ca. 10-14 dage

Du er selv ansvarlig for, at du har opgivet den korrekte leveringsadresse, og at den fremgår af den ordrebekræftelse du godkender. Eventuelle ekstra transportomkostninger, ved forkert oplyst leveringsadresse, påhviler derfor dig.

Du får i forbindelse med prisen for dit køb oplyst, hvad tillægget for fragt udgør, så du kender den totale pris for dit køb.


Vi har fast leveringspris med DAO i Danmark.



Reklamation/Mangler

Ved modtagelsen af dine produkter, har du pligt til, indenfor 1 døgn, at undersøge produkterne for at sikre, at de svarer til det, du har bestilt.
Det er vigtigt at du reklamerer evt skader eller mangler inden brug.
Såfremt du bestiller flere produkter, kan leveringen ske over flere omgange, dette vil dog blive oplyst når bestillingen er foretaget.
Vi påtager os ikke et videregående ansvar end efter købeloven, for følgeomkostninger ved forsinkelse af levering.


Privatlivsoplysninger


Oplysninger

For at du kan indgå en aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:


Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse


Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Du accepterer, ved afgivelse af ovennævnte oplysninger, at vi kan kontakte dig pr. mail eller SMS med informationer om din ordre.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om, præcis hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor. Alle data behandles iht. Persondataloven.


Opbevaring af oplysninger

Vores butik hostes af One.com. De leverer den online e-handelsplatform, der giver os mulighed for at sælge vores produkter og tjenester til dig. Dine data gemmes via One.coms datalagring, databaser og den generelle One.com-applikation. De lagrer dine data på en sikker server bag en firewall. Personoplysningerne opbevares i 5 år, regnet fra udgangen af det pågældende regnskabsår hvor handlen er gennemført, hvorefter oplysningerne slettes.


Oplysningerne gemmes iht. Bogføringslovens § 10.
Oplysningerne opbevares sikkert og fortroligt på computer med begrænset adgang i kontrollerede faciliteter. Sikkerhedskontrollen revideres løbende for at kunne håndtere brugeroplysninger forsvarligt og iht. dine rettigheder som bruger. Der kan aldrig garanteres 100% sikkerhed ved dataoverførsler via internettet. Der kan være risiko for at andre uberettiget tiltvinger sig adgang til oplysninger, når data sendes og opbevares elektronisk - hvorfor du derfor afgiver dine personlige oplysninger på eget ansvar.
Den hurtige udvikling af internettet betyder, at ændringer i vores håndtering af persondata-oplysninger kan blive nødvendige, hvorfor vi forbeholder os retten til at opdatere/ændre nærværende retningslinjer for håndtering af personoplysninger. Bliver dette aktuelt, rettes datoen for ”sidst opdateret” nederst på siden. Ved omfattende ændringer gives synlig besked herom på websitet.
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.
Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.


Indsigelse og indsigt

Som registreret hos iBalance har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringerne. Tillige har du ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om/på dig. Såfremt data er urigtige eller vildledende, har du ret til at kræve disse berigtiget, slettet eller blokeret. Disse rettigheder har du iflg. Persondataloven. Henvendelse i forbindelse hermed skal rettes til Uniq Design ( Mail: Infouniqdesign@gmail.com)


Cookies

En cookie er en lille data-fil, der placeres på din egen computers harddisk for at kunne genkende den. Det er ikke et program og kan ikke læse eller ødelægge data på din computer.

Det er kun det website, der har placeret cookie på din harddisk der kan læse cookiens indhold igen. Cookies kan ikke indeholde virus eller lignende der kan at gøre skade på din computer